خرید و دانلود خط مشی بازاریابی كشورهای در حال توسعه

خط مشی بازاریابی كشورهای در حال توسعه
کلمات کلیدی:بازاریابی,كشورهای در حال توسعه, استانداردسازی, تولید

در این مقاله به بررسی می پردازیم. خط مشی بازاریابی در كشور كلمبیا و ایران را به صورت موردی بررسی می كنیم. تعریفی از بازاریابی و مدیریت بازاریابی در كشورهای در حال توسعه ارائه می شود. استانداردسازی در بازاریابی كشورهای در حال توسعه و استراتژی های خط مشی بازاریابی نیز در این مقاله به بحث گذاشته می شود. موفقیت روزافزون بخش تجارت در جلب مشتری برای کالاها و خدمات خود، مرهون به کار گیری اصول و فنون علمی و مدونی است که به آن بازاریابی می گویند. زمانی بازاریابی را منحصر به یافتن مشتری برای محصولات تولید شده یا خدمات قابل ارائه شرکت ها، سازمان ها و کارخانجات می دانستند در حالی که بازاریابی نوین به تولید محصولات و خدمات منطبق بر نیازها و خواسته های مشتری توجه دارد. در بازاریابی نوین، حوزه عمل گسترده تر از تبلیغ کالاها و ترغیب مشتری برای خرید محصولات موجود است و اساس آن شناخت دقیق نیازها و خواسته های مشتری است

فهرست مطالب

چكیده3

كلیدواژه:3

مقدمه3

بیان مسئله4

مدیریت بازاریابی4

احتیاجات كشورهای در حال توسعه6

خواسته‏های كشورهای در حال توسعه6

تقاضاهای كشورهای در حال توسعه6

محصولات تولیدی توسط كشورهای در حال توسعه6

مبادله كشورهای در حال توسعه7

معاملات توسط كشورهای در حال توسعه7

وظایف مدیریت بازار در كشورهای در حال توسعه9

اهم وظایف مدیریت بازار10

تحقیقات بازار 11

استراتژی بازاریابی11

بازاریابی هدف11

1 . تقسیم بندی جغرافیایی12

2 . تقسیم بندی مشتریان12

مدیریت آمیزه ی بازاریابی12

محصول12

ترویج (تبلیغات)13

قیمت گذاری13

توزیع13

عملکرد بازاریابی13

مشکلات و محرک های کشورهای در حال توسعه14

معیارهای ارزیابی سیستم های نوآوری و متغیرهای مربوطه در یک کشور در حال توسعه15

راهکارهای توسعه نوآوری در کشورهای در حال توسعه16

الف) تدوین استراتژی نوآوری در سطح ملی:16

ب) ایجاد زیرساختارهای تحقیقاتی و تکنولوژیکی مرتبط با صنعت و اقتصاد16

ج) ایجاد پارک های علمی فناوری محلی16

د) ایجاد یا تقویت نهادهای توسعه ای در سطح ملی16

ه) حمایت کارآمد از نوآوران و کارآفرینان17

و) جلب سرمایه گذاری های مستقیم خارجی17

ز) همکاری کشورهای در حال توسعه و توسعه یافته17

ح) تاکید بر آموزش و توسعه کارآفرینی با رویکرد نوآوری17

استراتژی بازاریابی کشورهای در حال توسعه17

کالا20

قیمت20

مکان21

ترویج21

مروری مختصر بر نوشته هایی در خصوص استاندارد سازی21

استاندارد سازی استراتژی بازاریابی جهانی توسط شرکتهایی از کشورهای در حال توسعه (مورد مطالعه: كلمبیا)22

جنبه های مثبت استاندارد سازی بازاریابی22

جنبه های منفی استاندارد سازی23

خط مشی بازاریابی و نقش آن در توسعه اقتصادی و صادرات صنعتی كشور24

نتیجه گیری32

نتیجه گیری محقق32

منابع33

ادامه مطلب و دریافت فایل

بهینه یابی چند متغیره یک شبكه توزیع آب با رویداشت به اطمینان پذیری:بهینه یابی چند متغیره, شبكه توزیع آب ,رویداشت به اطمینان پذیری,اطمینان‌پذیری,جانمایی, بزین,مقاله,پژوهش,تحقیق,پروژه,دانلود مقاله,دانلود پژوهش,دانلود تحقیق,دانلود پروژه

پاورپوینت آشنایی با صنایع دستی تبریز:پاورپوینت آشنایی با صنایع دستی تبریز,صنایع دستی تبریز,نمایشگاه صنایع دستی تبریز,منبت کاری,گلیم بافی,چرم تبریز,معرق كاری,تحقیق در مورد صنایع دستی تبریز,پاورپوینت صنایع دستی تبریز,صنایع دستی شهر تبریز

پاورپوینت معرفی شغل فیلم نامه نویس:پاورپوینت در مورد شغل فیلم نامه نویس,پاورپوینت در رابطه با شغل فیلم نامه نویس,پاورپوینت با عنوان شغل فیلم نامه نویس,پاورپوینت با موضوع شغل فیلم نامه نویس,معرفی شغل فیلم نامه نویس,وظایف فیلمنامه نویس,مهارت و توانمندی های مورد نیاز فیلمنامه نویسی,تحصیلات لازم برای ورود به شغل فیلمنامه نویسی,آینده شغلی، بازارکار و فرصت های استخدامی فیلمنامه ن

آمار معاملات روزانه و محاسبه متغیرهای مالی شرکت داروسازی اکسیر در سال 83:آمار معاملات روزانه و محاسبه متغیرهای مالی شرکت داروسازی اکسیر در سال 83,,این فایل شامل آمار معاملات روزانه شرکت داروسازی اکسیر در سال 83 بوده و شامل بخشهای نوسان، نسبت قیمت به سود، سود هر سهم،بالاترین و پایین ترین قیمت، حجم سهام و ارزش بازاری می باشد

مرور زمان دادرسی:مرور زمان دادرسی,پروژه,تحقیق,مقاله,پایان نامه,مرور زمان دادرسی,پروژه مرور زمان دادرسی,تحقیق مرور زمان دادرسی,مقاله مرور زمان دادرسی,پایان نامه مرور زمان دادرسی,دانلود پروژه,دانلود تحقیق,دانلود مقاله,دانلود پایان نامه

بررسی عوامل موثر بر رضایتمندی مشتریان مجتمع توریستی رفاهی مهتاب:بررسی عوامل موثر بر رضایتمندی مشتریان مجتمع توریستی رفاهی مهتاب,پایان نامه بررسی عوامل موثر بر رضایتمندی مشتریان مجتمع توریستی رفاهی مهتاب ,پایان نامه بررسی عوامل موثر بر رضایتمندی مشتریان مجتمع توریستی رفاهی مهتاب ,عوامل موثر بر رضایتمندی مشتریان مجتمع توریستی رفاهی مهتاب ,عوامل موثر بر رضایتمندی مشتریان مجتمع توریستی ,رضایتمندی مشتریان

دانلود پاورپوینت ایجاد محصول جدید و استراتژیهای چرخه عمر محصول (فصل نهم كتاب اصول بازاریابی كاتلر ترجمه فروزنده):كتاب اصول بازاریابی فییلیپ كاتلر و گری آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده ,استراتژی ایجاد محصول جدید,فرایند ایجاد محصول جدید ,مرحله اول به وجود آوردن ایده ,مرحله دوم غربال کردن ایده ها,مرحله سوم توسعه مفهوم و آزمایش کردن,مرحله چهارم آزمایش مفهوم,مرحله پنجم ایجاد محصول,مرحله ششم بازاریابی آزمایشی,رویکردهای آزمایش بازاریابی,ازارهای آزمایشی استان

پرورش تدریجی روان کودک:روان کودک,هوش کودک,روانشناسی کودک

مطالعه اثرات تداخلی روی در جذب و انتقال آهن:پروژه مطالعه اثرات تداخلی روی در جذب و انتقال آهن,پایان نامه مطالعه اثرات تداخلی روی در جذب و انتقال آهن,پژوهش مطالعه اثرات تداخلی روی در جذب و انتقال آهن,مقاله مطالعه اثرات تداخلی روی در جذب و انتقال آهن,تحقیق مطالعه اثرات تداخلی روی در جذب و انتقال آهن,مطالعه اثرات تداخلی روی در جذب و انتقال آهن,پروژه,پایان نامه,پژوهش,مقاله,تحقیق,دانل

پاورپوینت همه چیز در مورد بتن:بتن,دانلود پاورپوینت همه چیز در مورد بتن,پاورپوینت همه چیز در مورد بتن,بتن چیست؟,تاريخچه بتن ,مواد تشکیل دهنده بتن ,انواع بتن ,بتن سبک,بتن اکسپوز,بتن مگر,بتن مسلح,بتن پیش تنیده,بتن پلیمری,بتن آماده,بتن آرمه ,بتن پلاستیکی ,بتن پیش آکنده,بتن بدون جمع شدگی,بتن نفوذ پذیر,بتن شیشه‌ای,بتن گوگردی,بتن سنگین,بتن الیافی,بتن اسفنجی,بتن رنگی,بتن خود متراکم,بتن پاشیده,بتن غلتکی,بتن انعطاف پذیر,