خرید و دانلود خط مشی بازاریابی كشورهای در حال توسعه

خط مشی بازاریابی كشورهای در حال توسعه
کلمات کلیدی:بازاریابی,كشورهای در حال توسعه, استانداردسازی, تولید

در این مقاله به بررسی می پردازیم. خط مشی بازاریابی در كشور كلمبیا و ایران را به صورت موردی بررسی می كنیم. تعریفی از بازاریابی و مدیریت بازاریابی در كشورهای در حال توسعه ارائه می شود. استانداردسازی در بازاریابی كشورهای در حال توسعه و استراتژی های خط مشی بازاریابی نیز در این مقاله به بحث گذاشته می شود. موفقیت روزافزون بخش تجارت در جلب مشتری برای کالاها و خدمات خود، مرهون به کار گیری اصول و فنون علمی و مدونی است که به آن بازاریابی می گویند. زمانی بازاریابی را منحصر به یافتن مشتری برای محصولات تولید شده یا خدمات قابل ارائه شرکت ها، سازمان ها و کارخانجات می دانستند در حالی که بازاریابی نوین به تولید محصولات و خدمات منطبق بر نیازها و خواسته های مشتری توجه دارد. در بازاریابی نوین، حوزه عمل گسترده تر از تبلیغ کالاها و ترغیب مشتری برای خرید محصولات موجود است و اساس آن شناخت دقیق نیازها و خواسته های مشتری است

فهرست مطالب

چكیده3

كلیدواژه:3

مقدمه3

بیان مسئله4

مدیریت بازاریابی4

احتیاجات كشورهای در حال توسعه6

خواسته‏های كشورهای در حال توسعه6

تقاضاهای كشورهای در حال توسعه6

محصولات تولیدی توسط كشورهای در حال توسعه6

مبادله كشورهای در حال توسعه7

معاملات توسط كشورهای در حال توسعه7

وظایف مدیریت بازار در كشورهای در حال توسعه9

اهم وظایف مدیریت بازار10

تحقیقات بازار 11

استراتژی بازاریابی11

بازاریابی هدف11

1 . تقسیم بندی جغرافیایی12

2 . تقسیم بندی مشتریان12

مدیریت آمیزه ی بازاریابی12

محصول12

ترویج (تبلیغات)13

قیمت گذاری13

توزیع13

عملکرد بازاریابی13

مشکلات و محرک های کشورهای در حال توسعه14

معیارهای ارزیابی سیستم های نوآوری و متغیرهای مربوطه در یک کشور در حال توسعه15

راهکارهای توسعه نوآوری در کشورهای در حال توسعه16

الف) تدوین استراتژی نوآوری در سطح ملی:16

ب) ایجاد زیرساختارهای تحقیقاتی و تکنولوژیکی مرتبط با صنعت و اقتصاد16

ج) ایجاد پارک های علمی فناوری محلی16

د) ایجاد یا تقویت نهادهای توسعه ای در سطح ملی16

ه) حمایت کارآمد از نوآوران و کارآفرینان17

و) جلب سرمایه گذاری های مستقیم خارجی17

ز) همکاری کشورهای در حال توسعه و توسعه یافته17

ح) تاکید بر آموزش و توسعه کارآفرینی با رویکرد نوآوری17

استراتژی بازاریابی کشورهای در حال توسعه17

کالا20

قیمت20

مکان21

ترویج21

مروری مختصر بر نوشته هایی در خصوص استاندارد سازی21

استاندارد سازی استراتژی بازاریابی جهانی توسط شرکتهایی از کشورهای در حال توسعه (مورد مطالعه: كلمبیا)22

جنبه های مثبت استاندارد سازی بازاریابی22

جنبه های منفی استاندارد سازی23

خط مشی بازاریابی و نقش آن در توسعه اقتصادی و صادرات صنعتی كشور24

نتیجه گیری32

نتیجه گیری محقق32

منابع33

ادامه مطلب و دریافت فایل

پاورپوینت گنبد سلطانیه، شاهکاری از معماری ایرانی:گنبد سلطانیه,پاورپوینت گنبد سلطانیه,دانلود پاورپوینت گنبد سلطانیه,معماری گنبد سلطانیه,پاورپوینت معماری گنبد سلطانیه,دانلود پاورپوینت معماری گنبد سلطانیه,گنبد سلطانیه شاهکاری از معماری ایرانی,پاورپوینت گنبد سلطانیه شاهکاری از معماری ایرانی,دانلود پاورپوینت گنبد سلطانیه شاهکاری از معماری ایرانی,معماری,پاورپوینت معماری ,دانلود پاورپوینت مع

پیشینه پژوهش استراتژی اقیانوس آبی:پیشینه پژوهش استراتژی اقیانوس آبی,پیشینه استراتژی اقیانوس آبی,پژوهش استراتژی اقیانوس آبی,پیشینه پژوهش, استراتژی اقیانوس آبی,متغیرهای پیشینه تحقیق استراتژی اقیانوس آبی

پاورپوینت سبک معماری کانستراکتیویسم:دانلود پاورپوینت سبک معماری کانستراکتیویسم,سبک معماری کانستراکتیویسم,پاورپوینت معماری کانستراکتیویسم ,کانستراکتیویسم,پاورپوینت آشنایی با سبک معماری کانستراکتیویسم,نمونه های سبک کانستراکتیویسم,پاورپوینت سبک معماری کانستراکتیویسم

پاورپوینت نور پردازی در فضای باز:دانلود پاورپوینت نور پردازی در فضای باز,نور پردازی در فضای باز,آشنایی با نحوه نور پردازی فضاهای باز ,نورپردازی,پاورپوینت نورپردازی فضاهای باز,پاورپوینت نور پردازی در فضای باز,پاورپوینت نورپردازی

پاورپوینت نیازها و گرایش های روان رنجور کارن هورنای:پاورپوینت نیازها و گرایش های روان رنجور کارن هورنای,پاورپوینت نظریه شخصیت کارن هورنای,دانلود پاورپوینت نیازها و گرایش های روان رنجور کارن هورنای,دانلود نیازها و گرایش های روان رنجور کارن هورنای,نیازها و گرایش های روان رنجور کارن هورنای,کارن هورنای,روانشناسی شخصیت,پاورپوینت روانشناسی شخصیت,نظریه های شخصیت ,دانلود پاورپوینت نظریه های شخصیت

پرسشنامه عوامل موثر بر انگیزش نیروهای فروش در صنعت غذایی:پرسشنامه, انگیزش , نیروهای فروش , صنعت غذایی

ازدواج 2:ازدواج 2,مقاله ازدواج 2,جزوه ازدواج 2

پاورپوینت اصول سرپرستی ساختمان و کارگاه:دانلودپاورپوینت اصول سرپرستی ساختمان و کارگاه,پاورپوینت اصول سرپرستی کارگاه ساختمانی,اصول سرپرستی ساختمان و کارگاه,اصول سرپرستی ساختمان,تجهیز کارگاه,تجهیزات و ماشین آلات ساختمانی,پاورپوینت اصول سرپرستی ساختمان و کارگاه,پاورپوینت سرپرستی کارگاه

پاورپوینت سازه ماکارونی:پاورپوینت سازه ماکارونی,دانلود پاورپوینت سازه ماکارونی,سازه ماکارونی,دانلود مقاله سازه ماکارونی,مقاله سازه ماکارونی,پروژه سازه ماکارونی,دانلود پروژه سازه ماکارونی,جزوه سازه ماکارونی,دانلود سازه ماکارونی,پژوهش سازه ماکارونی,دانلود پژوهش سازه ماکارونی,تحقیق سازه ماکارونی,,,عمران,مقاله عمران,دانلود مقاله عمران,پروژه عمران,دانلود پرو

پاورپوینت سرمایه در گردش چیست:پاورپوینت سرمایه در گردش چیست,دانلود پاورپوینت سرمایه در گردش چیست,پاورپوینت رایگان سرمایه در گردش چیست,پاورپوینت مفهوم سرمایه در گردش,پاورپوینت تعریف سرمایه در گردش,دانلود سرمایه در گردش چیست,سرمایه در گردش چیست,تحقیق سرمایه در گردش چیست,پروژه سرمایه در گردش چیست,دانلود پاورپوینت رایگان سرمایه در گردش چیست,دانلود پاورپوینت مفهوم سرمایه