لینک مستقیم پاورپوینت طراحی استراتژیهای محصول

جوینده گرامی در این پست شما فایل با عنوان پاورپوینت طراحی استراتژیهای محصول را مشاهده می نمایید.
کلمات کلیدی:پاورپوینت طراحی استراتژیهای محصول ,طراحی محصول,سطوح محصول,طبقه بندی محصول,کالاهای بازاری,طبقه بندی کالاهای صنعتی,روش های متمایز کردن محصولات,تغییر ویژگیهای محصول,تغییر سبک محصول,بازاریابی نام های تجاری لوکس,سلسه مراتب محصولات,سیستم ها و آمیخته های محصول,تجزیه و تحلیل خط محصول,تعیین طول خط محصول,قیمت گذاری آمیخته محصول,قیمت گذاری خط محصول,بسته بندی,

فرمت: پاورپوینت(Powerpoint)

تعداد اسلاید: 40 اسلاید

دسته: مدیریت (ویژه ارائه کلاسی درسهای مدیریت بازاریابی- مدیریت بازاریابی بین الملل- استراتژیهای بازاریابی)

این فایل شامل پاورپوینتی با عنوان " طراحی استراتژیهای محصول " می باشد که در حجم 40 اسلاید همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده که می توان از آن به عنوان ارائه کلاسی استفاده کرد. بخشهای عمده این فایل شامل زیر می باشد:

مقدمه

سطوح محصول: سلسله مراتب ارزش ارائه شده به مشتری

5 سطح محصول

طبقه بندی محصول

طبقه بندی محصولات بر اساس دو معیار دوام و ملموس بودن

طبقه بندی کالاهای مصرفی

کالاهای آسان و طبقه بندی آن

کالاهای بازاری

کالاهای ویژه

کالاهای ناخواسته

طبقه بندی کالاهای صنعتی

روش های متمایز کردن محصولات

تغییر فرم محصول

تغییر ویژگیهای محصول

تولید سفارشی

بهبود کیفیت عملکردی

بهبود کیفیت انطباقی

افزایش دوام

تغییر سبک محصول

تمایز از طریق خدمات

خدمات متمایز سازی شرکتها

طراحی محصول

بازاریابی نام های تجاری لوکس

سلسه مراتب محصولات

سیستم ها و آمیخته های محصول

عرض، طول، عمق و درجه سازگاری آمیخته محصول

استراتژی شرکت ها برای گسترش محصولات

تجزیه و تحلیل خط محصول

تعیین طول خط محصول

روشهای افزایش طول خطوط محصول

انواع روشهای انبساط خطوط محصول

قیمت گذاری آمیخته محصول

قیمت گذاری خط محصول

قیمت گذاری بر مبنای ویژگیهای انتخابی

قیمت گذاری محصولات جنبی

قیمت گذاری دو بخشی

قیمت گذاری محصولات فرعی

قیمت گذاری بسته محصولات

بسته بندی


قسمتی از متن پاورپوینت:

در قلب یک نام تجاری بزرگ و موفق، یک محصول بزرگ و موفق قرار دارد. محصول یکی از عناصر کلیدی پیشنهادات بازاریابی شرکت هاست. در اکثر موارد، رهبران بازار، محصول یا خدمت بسیار با کیفیتی که ارزش زیادی برای مشتریان خلق می کند را به بازار عرضه می کنند. فرایند برنامه ریزی بازاریابی با طراحی پیشنهادی که باید نیاز یا خواسته ای را برآورده کند، آغاز می شود. مشتریان برای ارزیابی پیشنهادات مختلف، از سه معیار اصلی استفاده می کنند: ویژگیها و کیفیت محصولات، آمیخته و کیفیت خدمات و قیمت. در این ارائه ما درباره طراحی استراتژیهای محصول بحث خواهیم کرد.


پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن کلیه اصول و علائم نگارشی رعایت گردیده و قالب آن نیز به راحتی قابل تغیر می باشد.

ادامه مطلب و دریافت فایل

بررسی تاثیر فرهنگ سازمانی بر رابطه بین اعتبار بخشی و عملکرد سازمان:تاثیر فرهنگ سازمانی بر رابطه بین اعتبار بخشی و عملکرد سازمان,بررسی تاثیر فرهنگ سازمانی بر رابطه بین اعتبار بخشی و عملکرد سازمان,اعتبار بخشی عملکرد بیمارستانی ,فرهنگ سازمان

ترجمه مقاله ارزیابی قابلیت اطمینان میکروگرید با سیستم هیبرید pv-wg:ترجمه مقاله ارزیابی قابلیت اطمینان میکروگرید با سیستم هیبرید pvwg,ترجمه مقاله ,ارزیابی قابلیت اطمینان میکروگرید با سیستم هیبرید pvwg

پاورپوینت واحد تقطیر ناپیوسته:پاورپوینت واحد تقطیر ناپیوسته,واحد تقطیر ناپیوسته,تقطیر ناپیوسته,پاورپوینت واحد تقطیر,پاورپوینت تقطیر ناپیوسته,تحقیق درمورد واحد تقطیر ناپیوسته,دانلود مقاله تقطیر ناپیوسته,دانلود پاورپوینت تقطیر ناپیوسته, برجهای سینی دار,مشخصات عمومی پوسته وسینی ها

پاورپوینت طرح مرمت ابنیه خانه ی میرزا:پاورپوینت طرح مرمت ابنیه خانه ی میرزا,پاورپوینت ,طرح مرمت ابنیه خانه ی میرزا,طرح مرمت, ابنیه خانه ی میرزا,طرح ,مرمت, ابنیه, خانه ی میرزا

مبانی نظری زیبایی و هنر در دیدگاه فلسفی افلوطین:مبانی نظری زیبایی و هنر در دیدگاه فلسفی افلوطین,مبانی نظری, زیبایی و هنر در دیدگاه فلسفی افلوطین

بررسی میزان كنترل خشم در دانش آموزان دختر پایه دوم راهنمائی:میزان كنترل خشم , دانش آموزان ,کنترل خشم,خشم,بررسی میزان كنترل خشم در دانش آموزان دختر پایه دوم راهنمائی,پژوهش,مقاله,تحقیق,پروژه,دانلود پژوهش,دانلود مقاله,دانلود تحقیق,دانلود پروژه

ساختار اقتصادی واجتماعی حاشیه شهرمشهد وانحرافات اجتماعی:ساختار اقتصادی واجتماعی حاشیه شهرمشهد وانحرافات اجتماعی,مقاله,تحقیق,پروژه,پژوهش,مقاله,جزوه,تحقیق,دانلود پروژه,دانلود پژوهش,دانلود مقاله,دانلود جزوه,دانلود تحقیق

پاورپوینت مکاتبهای مدیریت استراتژیک و دیدگاههای آنها:مکاتب مدیریت استراتژیک،مدیریت استراتژیک،استراتژیک،مدیریت،استراتژی چیست ،مکتب تجویزی ،پارادایم توصیفی ،مکتب برنامه ریزی ،مکتب موقعیت یابی،مکاتب توصیفی ، مکتب شناختی

پاورپوینت سنگ مصنوعی و روش تولید آن:سنگ مصنوعی و روش تولید آن

پاورپوینت مبانی معماری(حالات رنگی):دانلود پاورپوینت مبانی معماری(حالات رنگی),رنگ در معماری,مبانی معماری(حالات رنگی),بررسی رنگها در معماری,رنگ در طراحی داخلی,رنگ در فضاها,پاورپوینت مبانی معماری(حالات رنگی),پاورپوینت بررسی روانشناسی رنگها در معماری,ویژگی و طرح رنگ های اصلی,پاورپوینت بررسی رنگ در معماری